De laatste uurtjes - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Heleen - WaarBenJij.nu De laatste uurtjes - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Heleen - WaarBenJij.nu

De laatste uurtjes

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

01 December 2013 | Nederland, Hilversum

Jaja lieve mensen,

De laatste dag in Nederland is voor mij aangebroken! Na twee heerlijke weken waarin ik alleen maar leuke dingen heb gedaan, is het nu toch echt tijd om te vertrekken naar het zonnige Azie. En wat hebben we er veel zin in!

Na twee dagen om de tassen te pakken, de laatste dingetjes te kopen en manisch heen en weer te whatsappen (heb jij dit? heb jij dat? wat neem jij mee? wat doe je aan in het vliegtuig? neem jij een lange broek mee?) staan de tassen dan nu gepakt.

Morgenochtend eerst nog even thuis ontbijten, en rond het middaguur dan eindelijk naar Schiphol! Ik heb vernomen dat mijn uitzwaaicomité zeker niet bescheiden is, en uit bijna 10 mensen zal bestaan.

De volgende update is hopelijk vanuit het zonnige India. Lieve mensen, take care en jullie horen snel van me!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx Heleen

  • 02 December 2013 - 18:53

    Djen:

    Goede reis lieve schat <3

  • 03 December 2013 - 15:41

    Renee:

    Hoi Heleen.
    Ik ben benieuwd naar je avontuurlijke verhalen. Heel veel plezier en tot horens.
    Dikke knuffel van Renee

  • 07 December 2013 - 15:50

    Els En Rob Van Heerde:

    Een heel goede en leerzame reis toegewenst!

    Groet ona Els en opa Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heleen

Actief sinds 13 Nov. 2013
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 5750

Voorgaande reizen:

02 December 2013 - 14 Juni 2014

Backpacken Azië!

Landen bezocht: